CPH (børne) REGGAE FESTIVAL – REGGEA RECORDS – Trolle og Tormod

Efter at jeg har lært drengene fra Rasta Records at kende, er jeg begyndt at synes bedre og bedre om dem. Jeg må indrømme, at jeg til at starte med, tænkte at de bare namedroppede alle de ting som de kunne lide, så jeg spurgte dem ligeud og dertil svarede de, at de syntes det var nogle fede ting de nævnte, men at de også kunne andet end det, og det må jeg erklære mig enig i, efter at have lyttet til hele deres album, som de holdt release for i lørdags, til CPH Reagga Festival, på Den Røde Plads.

Billede

Nogle andre som også gav koncert, var Trolle og Tormod, som laver reagga til det yngre publikum, og som virkelig gav et godt bud på hvordan reagga genren for børn, også kan lyde.

Billede

Billede

Billede

Billede

Rasta Records havde medbragt gæste dj’en Casper Sennenwald aka Tigerblod

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

5star kebab, gav dejlig mad til holdet. Noget som vi virkelig satte pris på. Besøg deres kebab, som er udover det usædvanlige på Nørrebrogade og tjek deres website ud her http://www.fivestarpizza.dk/

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

 

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Tjek Rasta Records gruppe og nyeste musikvideo ud – Rasta records

Næste gang de giver koncert, bliver til 5star’s 3 års fødselsdag, midt i september (14 -eller 16?)

– Jamel

