Karma Hotdog – Gi’ det videre

Jeg blev ringet op af Fenar der sagde, at en af hans gamle venner havde et projekt han gerne ville have mig med i. Det var en reklame for en ny hjemmeside der hedder MEYOU.DK. Siden åbner først (tror jeg) den 28 juni, hvor der bliver holdt en mega fest, og alle er inviterede. Tjek deres side for mere info om festen. MEYOU.DK  er en gave portal hvor du kan købe gaver  til dine venner og veninder m.m og på den måde sprede noget god karma. Jeg syntes det lød som et fint projekt,  så jeg takkede ja til at være med. Nogle dage efter hentede  de mig så, og kørte mig ud på “settet” som var ved Stefansgade. Her skulle jeg give en hotdog videre til nogen studenter mens jeg kørte en bil, men da jeg ikke har noget kørekort viste det sig at være rimeligt svært. i Første omgang var jeg meget tæt på at køre en ned og fik tabt en pølle udover mig. Men det lykkes  i sidste ende at få det i kassen. Derefter tog vi ud til en husbåd hvor jeg skulle tage billeder af nogen drenge der gav mig en hotdog.

PS det er ik mig der taber den … men fotografen piff 😉

Det gik hurtigt , var super hyggeligt , og der var masser af go karma i luften, så alt i alt var det en hyggeligt dag samme med holdet fra meyou.dk

Her kan du se videoen…

 

