NIKLAS – TOP SWAG – POP-UP KONCERT

For nogle uger siden blev jeg spurgt om jeg havde lyst til at filme en happening der skulle foregå i en 7-eleven. Det skulle være en reklame/musikvideo for musikeren Niklas’ sang „Top swag“.” Til selve briefingen mødte jeg Benjamin Beckett, en fyr jeg har mødt et par gange før, og som jeg virkelig er begyndt at holde af som kollega i fotografbranchen. Briefingen endte med, at mig og Benjamin overtog opgaven 100 % med alt hvad det indebar af konceptudvikling og udførelse af ideen. Efter 2 timer havde vi konceptet klar, og der skulle være en MEGA fest op i den.

Vi ringede rundt til en masse mennesker for at høre om de kunne hjælpe os med at gøre festen endnu vildere. Vi fik fat i dansecrewet Flow Dance (mange tak for hjælpen!) og ringede til en masse fotografer for at høre om de kunne komme og hjælpe os med at få flere vinkler på scenen (Peter Ziobrowski, Lea Gottfredsen, Ozcan Ajrulovski m.m). Christoffer Worsøe satte lys til eventen, mange tak min nye ven!

Da alt var klar og på plads sparkede vi fucking røv i en 7-eleven, og du kan se det hele her!

 

TAK TIL ALLE DER VAR MED TIL AT FÅ DENNE HER TIL AT SKE, DET VAR FUCKING GRINER !

