Bag om raske penges nye musik video

Rasmus polsen bedre kendt som Raske penge er på en mega optur med sin musik. Både sange som “Intelligent” og “Rundt” hammer der ud af i radio og på youtube, og det er overhovdet ikke det sidste man kommer til at høre. jeg var blivet  spurt om jeg ikke ville være med i hans nye musik video som bliv optaget i sidste uge på vesterbro i husets teater lige ved kødbyen. de havde optaget hele dage, men kom først om aften,  da jeg kom var der danser der gik amok og fyldt bag pulten, og “festen” var helt igang på sættede. super dag med masser af gode personer.Videoen kommer ud omkring d. 4. juni sammen med den nye plade så endtil vidre kan du sku nøjs med denne lille serie, men skal nok linke video op nå den er ude. tror jeg har en lille rolle, så det skal da vise 😉

tjek billeder jeg fik taget lige her ..

 

 

