For et år siden…Mine venner snakker EP + NY UDGAVE AF “KYSSET MED JAMEL”

For et år og to dage siden, sad mine to venner, Kidd og Oliver på en bar på Nørrebro. Baren der hed Saxon, lå lige ved siden af det gamle ungdomshus på Jagtvej 69 og var samlingsstedet for de unge. Den aften sad de og snakkede musik-snak. Efterhånden som aftenen gled hen og de blev fulde, fik de en ide. – De ville lave en EP for sjov, bare for at vise at de kunne gøre det. Derefter tog de ud til studiet og indspillede “Kysset med Jamel”, “Original lyd”, og “Dankort”. Dagen efter ringede de rundt til deres vennner og sagde de SKULLE komme ud og høre hvad de havde gang i. Alle blev helt vilde over musikken, derfor valgte mine venner at smide et ekstra nummer på som hed “Kald mig beskidt”. Derefter fandt vi ud af, at det var oplagt at optage en musikvideo til “Kysset med Jamel” fordi at alle som medvirkede i sangen var til stede på dagen. Vi fik optaget ca. 2 minutters film indtil Topgunn aka Oliver pludselig træder i et søm som lå imellem en masse arbejdsmaterialer på stedet hvor vi optog. Derefter måtte vi desværre måtte stoppe optagelserne. Vi var triste over at vi ikke fik skudt en musikvideo til nummeret, så vi valgte at ses dagen efter for at gøre det igen. Men da vi mødte op var det ikke alle der var kommet, alligevel valgte vi at lave “Kysset med Jamel” fordi både jeg og Kidd var der. Vi optog videoen på en halv time og derefter tog det ca 3-4 timer i Imovie på vores vens macbook, og BUM, så var vi færdige med en musikvideo. Her er lidt lol fra for et år siden, plus en original video med “Kysset med Jamel” som du nok aldrig har set før. Tak for et FUCKING LATTERLIGT GODT ÅR alle sammen !

Kidd havde om aftenen til  “Kaldt mig beskidt ” optagelserne skrevet på facebook at han ville udgive en EP næste dag

Min egen status:

 OG HER ER DEN SÅ…ET LILLE REMIX AF “KYSSET MED JAMEL”

