Medina Ft Kidd – ELOQ Remix – Syndt for dig – i billeder

Den her musikvideo var et pragt eksempel på hvordan en hurtig musikvideo bliver lavet. Jeg vågnede op og skulle ikke noget den mandag, og satte mig til at GO ULTRA ONLINE og ville prøve min nye Twitter profil af og skrev så til Medina fordi Kidd havde en løs aftale med hende om at lave en musikvideo om fredagen, men det var ikke blivet til noget pga. dovenskab…så jeg skrev:

Jeg havde ikke troet hun ville svare så hurtigt men fik hurtig besked tilbage

Vidste ikke lige hvad “dm” betød, men skrev mit nummer og kom i kontakt med hende, og fik aftalt at vi skulle skyde den på selve dagen fordi vi begge to havde tid der. Hun skulle nemlig ud af landet som skrevet i hendes tweet , så det SKULLE være den dag ! Det næste var, at jeg skulle have fat i Kidd da vi ikke kunne få fat ham på daværende tidspunkt, hvilket sker indimellem.

Jeg ringede til Fenar Ahmad som har hjulpet mig i “ik lavet penge” musikvideoen, og klagede min nød, for jeg havde kun 4-5 timer til at lave det hele. Vi havde aftalt klokken 17.00 som start og klokken 21.00 skulle hun være et andet sted, så det skulle gå meget hurtigt. Derfor forklarede jeg,  jeg SKULLE bruge hans kreative hjælp til opgaven, ffor det ville være næsten umuligt at gøre det selv. ( DET ER FUCKING MEDINA )

Fenar Ahmad

Efter en masse brainstorming kom vi frem til, at det simpelthen ville være bedst hvis vi bare gjorde ligesom i “kysset med jamel”, altså total freestyle. Så en time før Medina og Kidd ville komme, tog Fenar og mig ud for at tjekke spots ud, og fandt 3 steder vi kunne optage. Det første sted vi fandt var en byggeplads, en sidegade til Nørrebrogade .

Det andet spot var Nørrebrohallerne, hvor der lige er blevet lavet en ny plads som vi syntes var passende til Medina. Vi havde også hendes pæne bil med som det eneste, udover noget ekstra tøj.

Det andet sted var Empire Bio på Guldbergsgade hvor der var lys nok til at kunne optage, da vi ikke bruger flash lys. Jeg havde skrevet på facebook at vi søgte folk til at komme, og der dukkede også nogen piger og drenge op som ville være med. Scenen med statisterne kom dog ikke med, da den tog alt for meget opmærksomhed fra Kidd og Medina, så vi endte med at droppe den. Undskyld til alle jer der var med som statister, og mange tak fordi i kom! -Her er der nogen billeder fra spottet.

Efter Empire Bio scenen havde vi ikke fler spots tilbage, men vi manglede virkelig noget mere da vi havde alt for lidt optagelser. Så vi hoppede ind i hendes bil og kørte rundt for at finde det sidste. Vi filmede i bilen mens vi prøvede at finde nolge nye nice steder, og fandt Nyboligs administrations hus bag politigården. Huset havde det vildeste fremtidslook, som vi valgte som sidste scene da klokken også var blevet over deadline .

En dag der startede med lidt lolleri på nettet, endte med en musikvideo med Medina og Kidd !

Der gik noget tid inden videoen kom ud, fordi vores dejlige klipper Martin Friis var på ferie. Han er den som også har klippet “ik lavet penge”. Da han endelig kom hjem fra ferie gik det hurtigt, og vi havde os en ny musikvideo.  Her kan du se eller genseMedina ft. Kidd – Eloq remix – syndt for dig

Tak til Beo filmhus for at give plads til os så vi kunne få denne her video færdig

tak til Fenar adman for den mega hjælp med at intruere videoen

og tak til alle her der har været inde og give jeres meninger omkring video ! MANGE TAK !

