Pato Ft. Danni toma – Fladt land

Efterhånden er Pato sgu blevet en god ven. Han har hjulpet mig en del, og er én som altid tror på mig hvilket sgu er fedt at vide, da han er en af de ældre i miljøet, som jeg respekterer. Han spurgte om jeg kunne hjælpe med at lave en lille musikvideo til hans nye sang, som han har lavet sammen med drengen fra den anden side, Danni Toma. Danni er en super flink fyr, som jeg må indrømme jeg synes er fucking sprød som musiker, og ikke mindst som menneske. Vi sad i Pato’s studie tæt på Enghave Plads og fik snakket en masse, så endte vi i byen hvor jeg næsten brugte hele min hyre, men fuck it, det var det hele værd. Efter en lille dags arbejde, kan du her se videoen, til en vildt dejlig chiller sang. Pato har klippet den, og jeg har sgu filmet den.

Tjek den lige her!

Tak 🙂

