Distortion Berlin

 

Tror ikke at man kann sige at Distortion sparer, når de siger at de vil feste rundt omkring overalt. De har de ihvertfald bevist i Berlin, hvor folkene bag Københavns største gadefest, nemlig Distortion, havde stablet en kæmpe fest på benene. Vi startede turen i København, hvor jeg var lige ved at misse bussen. Tror at jeg ankom et minut inden afgang, så jeg var heldig at nå med på turen, og så skulle der festes på bedste Distortion maner. Første stop på turen var båden over til Rostock, og så blev der drukket. Andet stop var på en rasteplads i Tyskland hvor vi slog os sammen med en anden festbus som også skulle over og feste. Der blev givet alkohol du til dem der tørstede og der blev løbet nøgent rundt ude på markerne. Musikken stod højt du af busserne og folk dansede og ravede igennem til sidste stop som var Berlin. Vi tjekkede ind og tog videre du, dog uden kameraet under armen. Næste dag var så dagen hvor en ravers skills skulle stå sin prøve. Kl. 14.00 tog vi du til stedet hvor det skulle ske, og vi fik hurtigt et indblik i, hvad Distortion har haft gang i siden sidst! Vi fik en rundvisning på stedet, som viste sig at være en gammel svømmehal som var blevet lukket ned for 10 år siden og nu bliver brugt som kulturhus. Det jeg fik det mest vildt over var, at festen blev holdt nede i en tom pool hvor der stod et pult bord fyldt op med alle mulige mix’er og lydlala. Ihvertfald så et fucking stort du, og oven i det var poolens renseanlæg også blevet lavet om til en dyster deep house kælder. Så efter at vi var blevet vist rundt havde jeg fået indtrykket af, at denne aften nok skulle blive alt for syg, plus at vi også havde en efterfest der skulle holdes i bussen og på et morgen diskotek af en art. Tjek selv mit lille udvalg af billederne fra aftenen liger her 😀

+

og SLUT

Tjek flere billeder på Distortions facebook lige her http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150195304260956.326922.63319095955

