Kidd – Original lyd

I går sad Kidd og jeg hjemme hos mig efter en go’ druk tur, og vidste ikke rigtig hvad vi skulle lave. Hurtigt fik vi begge idéen, at lave en ny musik video til hans Ep “Mine venner snakker”, som udkom her for godt 20 dage siden – den indeholdt bla. hittet “Kysset med Jamel, som har rocket de seneste fester i København.

Vi ville lave en musik video ud af ingenting, og det måtte godt gå lidt hurtigt, så vi lavede sangen Original Lyd som er på Ep’en.. vi skød den i Søborg (ude ved noget sump-agtigt) og den bliv ganske fin, når man tænker på hvilke ressourcer vi nu engang havde …

Jeg kan som den første stolt vise , “Original Lyd” Musik video

Hvis du er helt ny hvad angår Kidd, så tjek også ‘Kysset med Jamel’ nummeret – eller nogle af disse blogs COVERdrozdailysteezinSpecktors og mit eget indlæg “Kysset med en bo$$”

Hvis du har lyst, må du gerne smide videoen ud til dine venner på facebook eller blog – sidste gang var I en mega hjælp, og det er med til at holde humøret oppe for folket!

