KESI&BENNY – Musik video !SMUG KIG!

I dag vågnede jeg og skulle ikke noge, hvilket egentlig var en smulge trist, men det bliv hurtigt lavet om da Benjamin som dog også går under Benny jamz fra B.O.C ringede og sagde, at ham og Oliver aka Kesi, sad og lavede musik. De skulle bruge en hurtig musikvideo, og eftersom vi har snakket frem og tilbage omkring at jeg kunne optage, og øve mig på dem med mit kamera, lavede vi en aftale om at jeg skulle komme. Så lige fra ik at have noget at lave, skulle vi pludselig lave to musik videoer. Jeg tog ud til Oliver, som er bosat på nørrebro tæt på runddelen. Da jeg kom op, stod Oliver og var i gang med at ligge de sidste rim på sangen. Benjamin havde også lavet et nummer som var lavet nogle få timer før, så det var  ligeså varmt som morgenbrød klokken 5 om morgenen, og skulle nu også have mere på sig… en musik video 🙂

Her er nogle klip i billeder fra filmen og dagen, så ja, tjek tjek hvis du ikke lige kan vente nogle dage med at se den nye og meget hurtigt lavede musikvideo ;P

UDE SNART KUN PÅ JAMELSUNDOO.WORDPRESS.WORDPRESS & BASSICE.WORDPRESS.COM (NY BASS BLOG)


