Les Deux

Her forleden blev jeg ringet op af Virgil Nicholas. Han spurgte om jeg kunne klare en opgave fra et nyt tøjmærke ( Les Deux ) som han og partneren Andreas von der Heide  er i gang med at starte op. Jeg sagde selvfølgelig ja til opgaven, men fortalte ham også, at jeg ikke havde prøvet at lave mode/fashion billeder før, men at jeg ville gøre mit bedste.

Vi mødtes på Fox hotel hvor vi selv kunne vælge imellem de mange værelser der nu er, det skal så lige siges, at ikke to værelser er det samme. Det vidste jeg ikke på forhånd, så det var med det store smil på da vi valgte vores værelse. Vi valgte et som mindede lidt om H.C Andersens fortællinger, et virkelig flot rum vi havde fået os der. Folk begyndte at komme, og vi fik sat op og gjort klar . Vi havde ca. to timer til at få skudt billederne, så vi havde en lille smule travlt, men jeg synes det gik fint og vi fik skudt alle scenerne.

Her er er mine skud fra dagen sammen med Les deux crewet 🙂

Les Deux

————————————————————————————————-

offshoot  billeder

Model:  Stephanie Brix & Joachim C. Hansen

Stylisten: Trine Nørgaard

Assistent: Lukas Damgaard

