Metro og graffiti ?

Jeg har nu i noget tid, sammen med min gruppe fra Projekt akademiet, gået og bygget på et koncept omkring den nye metro station, der skal være på Nørrebro. Et koncept som vi har udviklet for „Metro selskabet“. Vi havde hårdt brug for en der kunne lave nogle ændringer, på det som de forhåndværende kunstnere havde lavet, da vi meget snart skal holde møde. Jeg ringede til Rasmus Balstrøm for at høre, om han ikke ville hjælpe mig med opgaven, og det ville han 🙂

Mig og Louisa Nieves mødtes omkring kl.12.00 hvor vi skulle mødes med Rasmus. Da han dukkede op, tog vi videre til Vestamager Station, hvor Metro selskabet har opmagasinerings plads. Der har vi siden slutningen af december arbejdet på vores pilot fra vores projekt. Vi har selv lavet det, da det kostede noget helt sygt at få det lavet af et firma. Men det er vores pilot som det står lige nu, indtil torsdag hvor det bliver færdigbygget.

(Billeder kommer på et senere tidspunkt)

Her er lidt billeder af Rasmus Balstrøm, Louisa Nieves, og mig selv, da vi var derude sidste torsdag.

