FREESTYLE SKI/SNOWBOARD I DANMARK ?

Her for nogle dage siden blev jeg ringet op af en dame, ved navn Ilona Marqurd, som spurgte om jeg kunne komme ud og tage nogle billeder af UNDERGROUND, som er et samarbejde mellem en masse organisationer, som støtter danske ski og snowboard elskere.

Ude omkring Brorups Allé, ved genforeningspladsen, havde de bygget en 4 meter høj tilløbsrampe, som gik ned til en lille ‘snowboard park’, hvor der var opstillet 3 forskellige bokse til at slide på.
Så efter jeg havde hørt om det, syntes jeg at det var en super fed opgave og takkede ja til tilbuddet.

Om lørdagen kom jeg så der hvort formanden for lokaludvalget, havde stillet op til åbningen og indvielsen af den nye rampe, og derfra startede konkurrencen.

– Info om hvem der vandt, hvad der skete osv. kan findes på deres hjemmeside underground.dk


Vinderne

