Super Sweet sixteen x 2 -Yasmin og Emina

 

For to måneder siden spurgte min søster, om jeg kunne hjælpe hende med at holde en stor fest, og da jeg næsten lige havde færdiggjort en anden fest for Projekt akademiet med min klasse, så jeg ikke noget særligt problem i at tage det som en opgave. Måske kunne jeg endda lære noget af, at holde en fest for min søster. Efter lidt tid havde jeg fået fat i nogle venner, som jeg igennem tiden har taget billeder af, og de var allesammen så sygt nice at hjælpe til, uden at få betaling, for at vi kunne holde en rigtig fest for pigerne. Fester koster faktisk ret meget, og det fandt jeg da også ud af når man kigger priser igennem på nettet. Jeg var så heldig at kende nogle drenge, der i nogle år har holdt fester og havde deres eget anlæg, og efter lidt snak og en god pris havde jeg det jeg skulle bruge… troede jeg !

To dage før festen finder jeg ud af, at anlægget ikke indeholder cd- afspiller, mixer og pladeafspiller fordi de selv skulle bruge anlægget på samme dag. Så jeg måtte ringe rundt, for at finde ud af om nogle havde det jeg manglede, og det var der heldigvis, Rasmus ‘Raskl’ og Martin, nogle venner  jeg har mødt igennem Saxon’s, hjalp med at få fat i de sidste ting som vi skulle bruge, og det skal i ha en kæmpe tak for!

Line up bestod af københavns fineste Dj’s og crews. Rasmus Reskl åbnede festen og fik folk kørt ind på, hvad der skulle komme til at ske igennem aften. Folk var oppe og støde til, da Oliver kesi med Simon Serberen og drengene fra B.O.C kom op. Folk dansede til Young blood Soundsystems reggae toner, som fyldte gulvene fra front til udgangs døren. Dansene 14-16 årige piger, som havde det pænt vildt over drengene fra YBS :D. temaet var bass og folk fik hvad de var kommet for, Ruben Aka RDG med Martin Kanan ved siden, tog den sidste halve time og lukkede festen af med hans egne tunes, som både Kaka og Kesi fik lov til at “mc” over.

Billederne er taget af Sophie Alstrup aka thuglife,  slemfyr Kesi og mig, men da jeg ville nyde festen kom der ikke så meget ud af det igen, men her er noget af det 🙂

Det er stearin;)

Festen ville ikke være blivet til noget uden hjælp fra Simon Serber, Martin Kanan, Rasmus Raskl, Anders T, Youngblood system, Kesi/b.o.c, RDG,  Sebastian suppe, Lasse og Erik. –  Uden jer, var denne fest ikke noget! TAK!

Film clip fra aften kommer imorgen  !

