Børnefødselsdag – Rollespil – en Sundoo ting ;)

Først vil jeg lige sige tillykke til min dejlige lillebror Adam, som i søndags holdt børnefødselsdag / rollespil for vennerne. Familien var sammen med nolge venner, for at min lillebror kunne lave sit eget spil. På dagen vi kom derhen, var to af familiens venner kommet for at hjæpe til, hvilket i skal have stor tak for!

Kasper er en af min fars og mine venner, som igennem hele mit liv har været som en bror for mig. så selvfølgelig skulle han være med til Adams b-day 🙂

Adam fortæller historie

Først sparker jeg lidt sne på min far og 2 sek efter, er alle i gang med at begrave min far helt til 🙂

Ved ikke hvor mange normale danskere der griller om vinteren, men det gør vi.

Adam viser sin lid ponis frem for alle og han er dygtig!

Hyggelig dag med venner og familie, og til sidst fik jeg sgu også lige det her billede.

Tak for endnu en dejlig søndag:)

