All out dubstep – Malmø

Den dejlige dreng Daniel aka Mc black Daniel, ringede og spurgte om jeg ikke ville med ham til Malmø, for at hævne os for sidste gang vi var i Malmø. Sidste gang var vi så dansker sure over Sveriges alkohol politik, at det kom til at gå ud over dem som holdt festen, og det kunne mærkes da vi igen ramte Malmø. Vi kom først op i All out dubstep Studiet, hvor Henrik og hans kæreste Petra Hellström bor. Det første der skete var, at der kom alkohol på bordet og vi begyndte at komme i den HELT rigtige stemning. Jeg var enda så heldig, at høre en lille privat session med Henrik Iandi Cable aka I&I, og tro mig det kunne jeg godt lide. Ikke nok med det, jeg fik såmænd også lige skudt lidt deroppe, da jeg ikke kunne lade være. For helvede, det er All out dubstep studiet man er oppe i!

Man skal ha hvad man bliver lovet 😉

Dubstep katten !

Mc black “BIG D” Daniels and I&I aka “La $ound boy” In All Out Dubstep studio/home

Og så kom vi over til festen 🙂

SLIN, (EST) Jep der er Dubstep i Estland

MC Alvarado

MENSAH, h.e.n.c.h (UK)

Tjek sidste gang vi var i malmø for at lege med All Out Dubstep her.

