Roskilde Festival 09

Roskilde var min første festival, den gjorde et meget stort indtryk på mig, første gang som 14 årig hvor jeg oplevede hvad det hele egentlig gik ud på. At møde nye mennesker, som kan lede dig vej til nye steder man aldrig havde troet man ville stå i, men lige pludselig er man et helt vildt og nyt sted man ikke kendte. Nogle gange er det nogle idioter man møder, og dem skal man bare gå udenom. Men så er der de folk der siger dig noget, og dem går man hen til og råber SKÅL, og så kan det være man har skabt sig nogle nye venner 🙂

Hvert år møder jeg mennesker, der har givet mig deres måde at leve på x 100, og hver gang jeg kommer hjem fra Roskilde, er der et nyt “liv” pga. de møder man har haft.

Håber på at jeg møder dig på dette års Roskilde Festival, og at vi kommer til at GÅ AMOK 🙂

Her er hvad sidste år havde 🙂

