Rotten 05-??

Rotten var et projekt, som mig og mine venner fra Lyngby lavede i 2005, da vi manglede et sted at være. Vi havde vores ungdomklub, men den var vi ved at blive trætte af, club 10 var ved at blive ret ensformigt, og vi blev altid for fulde, så sjovt var det aldrig rigtigt. Vi manglede et sted til at kunne bygge og lave nye ting, så vi lavede vores helt egen chill’ kælder. Vi kunne male graf dernede uden at blive set af nogen, og vi kunne drikke uden nogen risiko for at være i fare for os selv, og mine forældre vidste hvor vi var 😛

Da vi havde lavet rummet, og en af dagene havde gjort klar til fest, fandt vi en død rotte hvis mave var mugnet op. Efter det malede vi en stor rotte dernede, og så blev det kaldt Rotten.

Efter noget tid havde vi snakket om, at vi ville holde små fester, så vi kunne få råd til at købe nye møbler og dåser til at lave det nicere med. Så vi holdt fester for næsten alle, og tjente en lille smule på indgang og pant. Desvære måtte jeg stoppe pga. nabo’r og folk der stjal ting fra mig. Siden har vi ikke måtte bruge det, og festerne stoppede, og min søster havde lov til at bruge det til sine venner og sig selv til små komsammen.

Rummet blev så kun brugt til at ryge i, da vi jo ikke måtte larme 😛 – Jeg lavede en serie om mine venner der røg, da det var en af de ting som skete mest på det tidspunkt.

Vi har nu fået lov igen til at feste dernede med musik og venner.

Andre billeder

Fester i rotten + alt muligt

