Kontor

KONTOR

Min opgave bygger på tanken om at komme ind i andre menneskers liv, og opleve deres hverdag for en tid. Jeg ved ikke hvorfor det er kontorfolk jeg har valgt, men det er nok mest fordi, at jeg aldrig selv var særlig god i skolen.  Jeg  har aldrig fået  afsluttet min 10. klasse, da jeg valgte at droppe ud. Derfor sidder jeg nu uden nogen form for eksamens papirer, og bliver derfor nok aldrig  uddannet og puttet i kategorien under “de udlærte”. Mange af mine medmennesker fortsatte på den gymnasielle uddannelse, og nogle er nu i færd med at tage videregående uddannelser, mens andre allerede er ude på arbejdsmarkedet. De fleste vil nok ende ud med et kontor arbejde, da der er mange kontorjobs, og man kan tjene gode penge på disse. For mig er sådan en form for arbejde nok umuligt, da jeg mangler en uddannelse, alligevel sidder jeg på kontor hver dag, det er lidt sjovt at tænke på.

Tak til Kaspar og Annita Kristensen for at hælpe mig igang

og

Tak TRYG (Elli & Heidi) fordi de gad at hjælpe mig med denne opgave!

