Ungdomshuset06-08

I lang tid har jeg, og gør stadig, taget billeder til mange af Ungdomhuset mange demonstrationer og medvirket i nogle af de større kampe mellem unge og politi.

Jeg selv har i lang tid set mig som værende en del af ungeren, uden rigtig være det. Men jeg havde lysten til at kæmpe for noget, for tingen fra Ungeren sagde mig bare alt. Antiracisme  havde jeg allerede dyrket i noget tid, så alt det andet gik meget ind i mine egne ideer omkring hvad der gik mig på i vores samfund. Jeg tog derud med nogle venner og fik også venner som jeg gik til demo med, det var fest og det var sundt, og en anderledes stil, ikke noget pis, men ja, for mig gjorde det at jeg tænker anderledes nu.

Her er nolge af de billeder jeg fik taget imens demoerne var der 🙂

Tak for den lærdom jeg fik fra alle de mennesker jeg har mødt under perioden 06-08

Og lige for den gode griners skyld, så tjek lige min gamle myspace club ud ! www.myspace.com/riotpiratsclub

