Brøndby 0 – 1  Nordsjælland

Først vil jeg lige sige, at jeg ikke rigtig ser fodbold mere MEN ….

Da jeg var mindre gik jeg til det i mange år, jeg var målmand for Lyngby FC (dengang) og elskede det meget højt. Min fars og min ven Kasper er stor fan, og da jeg næsten var hans lillebror og han min hvide storebror, tog han mig også altid med til kampe. Jeg elskede alt ved det, og gik så meget op i det at jeg trode det var det jeg ville være 🙂

Efter noget tid med en ny træner der vist hed Dennis (FUCKING NAR) som synstes at han ville udskifte mig, til fordel for en der ikke engang var en del af holdet! Det bliv jeg pisse sur over, og stoppede. Lyngby var heller ikke længere en del af super ligaen, og jeg syntes at det hele bare var lort!

Men så her i går spurgte min ven Marc (også min lokale grønthandler) om jeg ikke ville med ind og se Brøndby mod Nordsjælland, og eftersom jeg havde haft en rigtig dejlig dag med en masse fodbold ( MEGET MÆRKELIGT), sagde jeg ja tak til at komme med (det var gratis 🙂

Her er lidt af min gamle ” ting ”

