Berlin et sted at bo !

I sommerferien vidste jeg og min ven Mads ikke hvad vi skulle bruge vores penge og sommerferie på, så vi tog til Berlin med en dags varsel. Vi boede i bydelen Kreuzberg, som faktisk minder lidt om vores Nørrebro, med graffiti overalt og folk der konstant er ved at køre en ned på deres cykler. Berlin er sygt billigt når det kommer til alkohol, men man skal nok have lidt flere penge på hånden end vi havde, hvis man vil have god mad.

Da vi kom derned fik vi hurtigt snakket med folk omkring vores hostel, og gik så i byen med dem til langt ude på natten/morgenen..

Folk i Berlin er mega cool. Vi mødte en mand som hedder Refel, som vi røg en smøg med ude foran den lokale bager i 2 timer, og så inviterede han os hjem til en omgang x-box og chill 🙂

Vi brugte mest tid i den del hvor vi boede, da vi hurtigt fandt ud af det var den hyggeligeste del af Berlin, og når vi ik var der, var vi på noget der hedder Takkarles? Tror jeg…

Efter Berlin turen med Mads, er jeg kommet frem til at jeg helt sikkert skal bosætte mig i den by, på et tidspunkt…

