Amsterdam triplandet

Min veninde Caroline og jeg tog til Amsterdam i Oktober 2009. Vi lejede os ind på et lille klemt hostel, men det var centralt – så helt dårligt var det ik.

Shiiit!!! Amsterdam er et trip sted at være. Det første vi gjorde, da vi ankom til stationen, var at komme ud til en coffee shop for at ryge vores første lovlige joint. Da vi havde lagt vores ting, chillede vi rundt i byen og faldt over en lille mærkelig butik, som tilsynladende solgte svampe og andre ‘lovlige’ natur stoffer, da det nu var lovligt skulle vi lige prøve… Vi tog nogle svampe og tog så på eventyr. Vi trippede begge to. Caroline kunne ikke rigtig styre sine lyde og jeg kunne ikke styre mine tanker om hvor klamme folk, som kommer til amsterdam er..?! Men vi fik drukket nogle øl og røget lidt og så var det hele godt igen. 🙂

En af dagene ville Caroline overbevise mig om, at det var et Must Do at se et strip show, efter vi havde røget en ordentlig… Jeg har aldrig i mit liv været så bange for et møde med et fremmed menneske, som da vi kom ind i den lille bio eller hvad det nu var. Men i stedet for film kom der en dame ud, som så ud til at være et andet sted i tankerne og ikke ønskede at lave det show. Damen tog en 5 meter lang snor ud af fissen og manden hun sad på, så ud til at nyde det, som om det var det vildeste der var sket for ham i lang tid…

– Hold jer væk fra Banana Strip Club… De er helt fucked!

Turen var fed, vi mødte desværre ikke så mange mennesker jeg syntes om, men byen er fucking sjov og der er masser af sjov at lave. Bare husk masse penge, da det hele koster!


Tak for en dejlig tur søde 🙂

